Mukauta suostumuksen asetuksia

Käytämme eväseitä auttamaan sinua navigoimaan tehokkaasti ja suorittaaksemme tiettyjä toimintoja. Löydät tarkempaa tietoa kaikista evästeistä alla olevien kategorioiden alta. ”Välttämättömiksi” kategorioituja evästeitä säilytetään selaimessasi, sillä ne ovat välttämättömiä sivuston perustoimintojen käyttämiseksi.... 

Aina aktiivinen

Tarvittavat evästeet ovat ratkaisevan tärkeitä verkkosivuston perustoiminnoille, eikä verkkosivusto toimi tarkoitetulla tavalla ilman niitä. Nämä evästeet eivät tallenna henkilökohtaisia tietoja.

Ei näytettäviä evästeitä.

Toiminnalliset evästeet auttavat suorittamaan tiettyjä toimintoja, kuten verkkosivuston sisällön jakamista sosiaalisen median alustoilla, palautteiden keräämistä ja muita kolmannen osapuolen ominaisuuksia.

Ei näytettäviä evästeitä.

Analyyttisiä evästeitä käytetään ymmärtämään, miten kävijät ovat vuorovaikutuksessa verkkosivuston kanssa. Nämä evästeet auttavat tarjoamaan tietoa kävijöiden lukumäärästä, poistumisprosentista, liikenteen lähteestä jne.

Ei näytettäviä evästeitä.

Suorituskykyevästeitä käytetään verkkosivuston tärkeimpien suorituskykyindeksien ymmärtämiseen ja analysointiin, mikä auttaa tarjoamaan vierailijoille paremman käyttökokemuksen.

Ei näytettäviä evästeitä.

Mainosevästeitä käytetään tarjoamaan kävijöille räätälöityjä mainoksia sivujen perusteella, joilla he ovat käyneet aiemmin, ja analysoimaan mainoskampanjan tehokkuutta.

Ei näytettäviä evästeitä.

Caset

Ali­sa Pan­kin brän­di­kon­sep­ti

Ali­sa Pank­ki – uuden digi­pan­kin iden­ti­teet­ti syn­tyi ilman jono­tus­ta ja pönö­tys­tä

Suo­ma­lai­nen ei raha-asiois­taan puhu. Ja kun puhuu, kuluu aikaa ja jono­tus­mi­nuut­te­ja, veny­te­tään pin­naa ja pen­no­sia – aivan tur­haan. Onnek­si perin­tei­sel­le pank­ki­asioi­den hoi­ta­mi­sel­le on tar­jol­la uusi, koti­mai­nen vaih­toeh­to. Täs­sä läh­tö­koh­dat Briif­fiGroun­din yhteis­työl­le Ali­sa Pan­kin kans­sa.

Uuden digi­pan­kin taus­tal­ta löy­tyy vuon­na 2013 perus­tet­tu Fel­low Finance Oyj, Poh­jois­mai­den joh­ta­va jouk­ko­ra­hoi­tus- ja ver­tais­lai­na­pal­ve­lu, sekä Evli Pank­ki, jon­ka tal­le­tus­pank­ki­toi­min­taa jat­ka­va osa fuusioi­tui Fel­low Financen kans­sa huh­ti­kuus­sa 2021. Täs­sä sulau­tu­mi­ses­sa muo­dos­tet­tiin Suo­meen uusi digi­taa­li­nen pank­ki.

Suju­vaa suun­nit­te­lua yhtei­sel­lä spar­rauk­sel­la

Briif­fiGround sai teh­tä­väk­seen suun­ni­tel­la uuden pan­kin kom­mu­ni­kaa­tio­stra­te­gian sekä brän­di-iden­ti­tee­tin.

”Työ aloi­tet­tiin BG:n brän­di­koo­di-mene­tel­mäl­lä yhtei­sis­sä työ­pa­jois­sa”, ker­too toi­mi­tus­joh­ta­ja Jon­ne Sai­vo­sal­mi. ”Niis­sä tar­ken­net­tiin mm. uuden pan­kin yli­voi­ma­te­ki­jät, ase­moi­tu­mi­nen, koh­de­ryh­mät, tavoi­te­mie­li­ku­va sekä tavoit­teet ja mit­ta­rit.”

Tämän poh­jal­ta syn­tyi brän­di­ta­ri­nan kitey­tys sekä yhtei­sel­lä spar­rauk­sel­la hel­pos­ti lähes­tyt­tä­vä ja suo­ma­lai­suut­ta koros­ta­va nimi.

”Ali­sa on taval­lis­ten ihmis­ten pank­ki, jos­sa ei pönö­te­tä, eikä jono­te­ta tur­haan”, mää­rit­te­lee Ali­sa Pan­kin mark­ki­noin­ti­joh­ta­ja Riik­ka Jär­vi­nen. ”Suju­vam­man arjen pank­ki ‑lupaus tii­vis­tää yti­mek­kääs­ti sen, mitä haluam­me asiak­kail­lem­me tar­jo­ta. Kai­kes­sa vies­tin­näs­sä kuu­luu ja näkyy Ali­sa Pan­kin kan­ta­va aja­tus tar­jo­ta suo­ma­lai­sil­le pank­ki­pal­ve­lui­ta hel­pos­ti, ymmär­ret­tä­väs­ti ja vas­tuul­li­ses­ti.”

”Suun­nit­te­lun ohel­la mer­kit­tä­väs­sä osas­sa Briif­fiGroun­din roo­lia koke­nee­na ja ammat­ti­tai­toi­se­na kump­pa­ni­na oli myös rau­tai­nen pro­jek­ti­joh­ta­mi­nen ja hyvin käy­tän­nön­lä­hei­nen ote koh­ti uuden pan­kin lan­see­raus­ta erit­täin tiu­kas­sa aika­tau­lus­sa”, Jär­vi­nen lisää. Tutus­tu Ali­sa Pank­kiin verk­ko­si­vuil­la.

Brän­di­työn jäl­keen Ali­sa Pan­kil­le suun­ni­tel­tiin myös brän­diä tuke­va mai­non­nan kon­sep­ti. Esi­merk­ki­nä mai­non­nas­ta voit kuun­nel­la täs­tä radio­mai­nok­sen, jol­la mark­ki­noi­daan Ali­sa Pan­kin sääs­tö­ti­li­tuo­tet­ta! Mik­si sääs­tää sukan­var­teen, kun voit saa­da kun­non kor­koa sääs­töil­le­si koti­mai­ses­ta Ali­sa Pan­kis­ta? Sääs­tö­ti­li-mai­non­ta näkyy myös Sano­man digi­ka­na­vis­sa.

Briif­fiGround tii­vis­ti yti­mek­kääs­ti ja ymmär­ret­tä­väs­ti sen, mitä haluam­me asiak­kail­lem­me tar­jo­ta.

Riik­ka Jär­vi­nen, mark­ki­noin­ti­joh­ta­ja, Ali­sa Pank­ki

Tätä teim­me

Brän­di­ta­ri­na ja lupaus / Visu­aa­li­nen ilme / Kuva­maa­il­ma / Sovel­luk­set eri asia­kas­koh­taa­mis­pis­tei­siin / Digi­taa­li­nen brand book

Lisää töitämme

Caset

Euro­mas­ter-ket­jun mai­nos­toi­mis­to­kump­pa­nuus

Lue lisää
Viestintä

Jum­bo-Fla­min­gon uudis­tuk­sen han­ke­vies­tin­tä

Lue lisää
Brändi

Meyer Turun vies­tin­tä- ja mai­nos­toi­mis­to­kump­pa­nuus

Lue lisää

Jonne Saivosalmi

Toimitusjohtaja, osakas
040 569 3333 jonne@briiffiground.fi

Lähetä meille viesti

Tähdellä * merkityt kentät ovat pakollisia

Tilaa uutiskirjeemme