Ajan­koh­tais­ta

Ins­pi­roi­dut­ko uusis­ta aja­tuk­sis­ta? Niin mekin.

Etsit­kö uusia aja­tuk­sia, vink­ke­jä tai näkö­kul­mia? Tääl­tä löy­dät vii­mei­sim­mät kuu­lu­mi­sem­me ja miet­teem­me vies­tin­nän ja mark­ki­noin­nin ilmiöis­tä, yhteis­kun­nas­ta ja maa­il­mas­ta. Antoi­sia luku­het­kiä!

Blogi

Brän­di uinuu omas­sa kuplas­sa

Mitä tarkoittaa kun brändi toimii ja viestii kokonaisvaltaisesti? Onko se edes mahdollista? Kovassa kilpailussa yritystä ja sen toimintaa arvioidaan jokaisessa kohtaamispisteessä, niin asiakaspalvelussa, verkossa kuin yrityksen viestinnässä.

Lue lisää
Blogi

Tes­taa­mi­nen kan­nat­taa aina — eten­kin digi­mark­ki­noin­nis­sa

Lukeminen kannattaa aina, ja niin kannattaa myös testaaminen. Digitaalinen markkinointi on siitä(kin) mukava temmellyskenttä, että sen piirissä on mahdollista kokeilla asioita, ja mikään ei ole lopullista.

Lue lisää
Blogi

Nyt ei ole paniik­ki­jar­ru­tuk­sen aika

Jos ei meitä viestinnän ja markkinoinnin tekijöitä vielä korona haastanut, niin tämä vuosi on vienyt monesta mehut kokonaan. Kun yhteiskunnassa eletään epävarmuuden aikoja, näkyy se väistämättä epävarmuutena meidän kaikkien työpöydällä. Millä pärjäämme jatkossa? Miten puhutella asiakkaita näinä vaikeina aikoina?

Lue lisää
Uutinen

Briif­fiGround raken­si Var­si­nais-Suo­men hyvin­voin­tia­lu­een brän­di-iden­ti­tee­tin ja visu­aa­li­sen ilmeen

BriiffiGround rakensi Varsinais-Suomen hyvinvointialueelle oman brändin. Yli 23 000 ihmisen työyhteisö nostaa esille monialaiset osaajansa brändin keskiöön. Logo viestii varsinais-suomalaisten sekä hyvinvoinnin palveluiden kohtaamisesta.

Lue lisää
Uutinen

Briif­fi ja Ground otta­vat käyt­töön yhtei­sen brän­din

Markkinointiviestintätoimisto Briiffi ja viestintätoimisto Ground ottavat käyttöön yhteisen brändin kolmen yhteistyövuoden jälkeen. Tavoitteena on tarjota jatkossa asiakkaille entistä helpommin brändi-, markkinointi-, viestintä- ja vastuullisuuspalvelut saman katon alta. 

Lue lisää
Blogi

Ammat­ti­mai­sel­le vies­tin­näl­le on aikan­sa ja paik­kan­sa – vies­tin­tä­toi­mis­tot eivät ole yhteis­kun­nan mör­kö­jä

HS Visio nosti esiin tuoreessa jutussaan viestintätoimistojen ja erityisesti vaikuttajaviestinnän ammattilaisten lisääntyneen käytön yritysten viestinnän tukena. Artikkelin yhtenä näkökulmana oli, että viestintätoimistot ovat osanneet luoda markkinat, joissa ammattimaisen viestinnän tarve koskee kaikkia.

Lue lisää

Tilaa uutiskirjeemme