Inspiroidutko uusista ajatuksista? Niin mekin.
Etsitkö uusia ajatuksia, vinkkejä tai näkökulmia? Täältä löydät viimeisimmät kuulumisemme ja mietteemme viestinnän ja markkinoinnin ilmiöistä, yhteiskunnasta ja maailmasta. Antoisia lukuhetkiä!
Mitä tarkoittaa kun brändi toimii ja viestii kokonaisvaltaisesti? Onko se edes mahdollista?
Kovassa kilpailussa yritystä ja sen toimintaa arvioidaan jokaisessa kohtaamispisteessä, niin asiakaspalvelussa, verkossa kuin yrityksen viestinnässä.
Lukeminen kannattaa aina, ja niin kannattaa myös testaaminen. Digitaalinen markkinointi on siitä(kin) mukava temmellyskenttä, että sen piirissä on mahdollista kokeilla asioita, ja mikään ei ole lopullista.
Jos ei meitä viestinnän ja markkinoinnin tekijöitä vielä korona haastanut, niin tämä vuosi on vienyt monesta mehut kokonaan. Kun yhteiskunnassa eletään epävarmuuden aikoja, näkyy se väistämättä epävarmuutena meidän kaikkien työpöydällä. Millä pärjäämme jatkossa? Miten puhutella asiakkaita näinä vaikeina aikoina?
BriiffiGround rakensi Varsinais-Suomen hyvinvointialueelle oman brändin. Yli 23 000 ihmisen työyhteisö nostaa esille monialaiset osaajansa brändin keskiöön. Logo viestii varsinais-suomalaisten sekä hyvinvoinnin palveluiden kohtaamisesta.
Markkinointiviestintätoimisto Briiffi ja viestintätoimisto Ground ottavat käyttöön yhteisen brändin kolmen yhteistyövuoden jälkeen. Tavoitteena on tarjota jatkossa asiakkaille entistä helpommin brändi-, markkinointi-, viestintä- ja vastuullisuuspalvelut saman katon alta.
HS Visio nosti esiin tuoreessa jutussaan viestintätoimistojen ja erityisesti vaikuttajaviestinnän ammattilaisten lisääntyneen käytön yritysten viestinnän tukena. Artikkelin yhtenä näkökulmana oli, että viestintätoimistot ovat osanneet luoda markkinat, joissa ammattimaisen viestinnän tarve koskee kaikkia.