Sanat puhuvat, teot näkyvät. Me olemme asiakkaillemme strateginen ja inspiroiva muutosvoima.
Luomme viestinnän ja markkinoinnin ratkaisuja, jotka erottuvuudellaan vaikuttavat ihmisten tunteisiin, asenteisiin ja toimintaan.
Katso esimerkkejä oivalluksistamme. Ja kysy lisää, kerromme mielellämme!
Viestinnällä potkua Keiju Valkean lanseeraukseen
Keiju-levitteiden tuoteperhe laajentui väriaineettomalla levitteellä, joka tuo kaikille hyvän ja maistuvan arjen – myös allergiaperheille. Bunge Finland halusi tuotteelle mahdollisimman laajan näkyvyyden ja kääntyi lanseerausviestinnässä BriiffiGroundin puoleen.
Helsingin Mylly uudisti kaikki Myllärin-tuotepakkauksensa syksyn 2020 ja kevään 2021 välillä. Uudistuksen tavoitteena oli erottua entistä paremmin kilpailijoista ja saada tuotteet sujahtamaan kaupassa kuluttajan ostoskoriin.
BriiffiGround uudisti apteekeista tutun Apobase-perusvoidesarjan mainonnan ilmeen. Pakkausten värikkyydestä inspiraationsa ottanut iloinen kampanja näkyi syksyn 2021 aikana niin aikakauslehdissä, somessa kuin ulkomainonnassakin. Ja mikä parasta, Anna-lehden lukijatutkimuksen mukaan Apobasen mainonta myös toimii kuin rasvattu!
It-alan konsulttiyritys Sininen Polku halusi kehittää viestintäänsä ja uudistaa brändinsä. Sinisen Polun uusi ilme ja sisältöjen äänensävy näkyvät nyt yrityksen kaikessa markkinointiviestinnässä.
Uudenkaupungin uusi monitoimijatalo Wintteri on iso satsaus kaupunkilaisten tulevaisuuteen ja hyvinvointiin. Hankkeessa haluttiin panostaa viestintään heti alkumetreiltä saakka. Viestinnän kumppaniksi, tueksi ja lisäkäsiksi valittiin meidät.
Lahden uusi visuaalisten taiteiden museo Malva halusi kiteyttää brändinsä, löytää oman äänensä ja määritellä viestintänsä suuntaviivat. Me otimme rohkeasti tehtävän vastaan ja ryhdyimme lahtelaisen mielenmaiseman tulkiksi.
Pohjolan Voima halusi nostaa organisaationsa asiantuntijat entistä vahvemmin esille. Loimme Pohjolan Voiman asiantuntijoille valmennuskokonaisuuden, joka toi rohkeutta ja taitoa oman asiantuntijuuden esiintuomiseen.
Pohjola Rakennus halusi varautua viestinnällisesti haastaviin tilanteisiin jo hyvän sään aikana. Sparraamaan ja avuksi Pohjola Rakennus valitsi meidät. Me laadimme Pohjola Rakennukselle kriisiviestintäsuunnitelman ja -toimintaprosessin. Lisäksi annoimme valmennuksillamme johdolle paremmat eväät median kanssa toimimiseen kriisiviestintätilanteissa.
Alansa johtavana toimijana Rudus haluaa näyttää esimerkkiä kestävämmän huomisen rakentamisesta. Rudus on jo pitkään tehnyt työtä ympäristöystävällisten tuotteiden kehittämisen ja luonnon monimuotoisuuden turvaamisen eteen. Nyt haluttiin kuitenkin siirtyä seuraavalle tasolle laatimalla työtä ohjaava, tavoitteellinen ja selkeä ympäristövastuustrategia. Rudus kääntyi meidän puoleemme.
FinnHEMSille on tärkeää viestiä toiminnastaan uskottavasti ja luotettavasti. Suomalaisilla on oikeus saada tietoa lääkärihelikopteritoiminnasta ja voida luottaa sen ensiluokkaisuuteen. Sankaritarinoiden sijaan viestinnässä keskitytään tunnettuuden, vaikuttavuuden ja merkityksellisyyden rakentamiseen pitkäjänteisesti.
Finnsementti halusi tuoda äänensä ympäristökeskusteluun ja vahvistaa viestintäänsä eri foorumeilla. Yhteistyö valoi vahvat perustukset Finnsementin viestinnän suunnittelulle ja toteutukselle.
Jalostaja teki vastuullisuusajattelusta konkretiaa ja tukee nuorten ja nousevien paraurheilijoiden matkaa kohti huippua. Me olemme olleet hankkeen kumppanina alusta lähtien.
TOK oli keväällä 2020 muutoksen äärellä, kun se lähti tavoittelemaan uudenlaista tapaa toimia ja palvella asiakkaita. Marketkaupassa oli jo määritelty uudet asiakaslupaukset. Mutta tarvittiin vielä muutokselle innostava konsepti ja idea, syy miksi henkilöstö lähtisi muutokseen innolla mukaan. Tässä vaiheessa me astuimme kehään.
Valmet Automotive tunnetaan Uudenkaupungin autotehtaana ja mm. Mercedes-Benzien ansiokkaana valmistajana. Harva on kuitenkaan vielä tiedostanut, että viime vuosina autojen sopimusvalmistuksen rinnalle on kehitetty toinen merkittävä liiketoiminto: sähköisten ajoneuvojen akkujärjestelmät.
Bosch Termotekniikka tuo maahan uusiutuvan energian hyödyntämiseen tarkoitettuja edistyksellisiä lämmitysratkaisuja, kuten maalämpöpumppuja. Briiffi on edistänyt Boschin lämpöpumppujen tunnettuutta jo parin vuoden ajan. Yhdessä asiakkaan kanssa kehitetty Bosch Lämpömestari -diilerikonsepti on ollut myös vahva myynnillinen menestys.
Briiffiin tiimi halusi nostaa esille Metripizzan klassikostatuksen ikonisten elokuvien kautta. Elokuvamaailmasta inspiraationsa saavan mainoskampanjan sloganiksi valittiin ”Klassikko, joka pitää pintansa". Slogan viittaa sekä klassikkoelokuviin että Metripizzaan: niihin ei ikinä kyllästy, ja ne toimivat vuodesta toiseen ja vakuuttavat myös uudet katsojat (tai syöjät)!
Turun Kirjamessut on Suomen vanhin kirjallisuuden messutapahtuma, joka kerää vuosittain yhteen noin 900 esiintyjää ja satoja näytteilleasettajia. BriiffiGround kynäili tapahtumalle uuden ilmeen, joka vastaa paremmin messujen viestinnän haasteisiin.
Valmet Automotive on yksi Euroopan johtavista sähköisten ajoneuvojen akkujärjestelmien ja aktiivisten ilmanohjainten kaltaisten kinemaattisten ratkaisujen toimittajista sekä yksi maailman suurimmista ajoneuvojen sopimusvalmistajista.