Viestinnällä potkua Keiju Valkean lanseeraukseen
Keiju-levitteiden tuoteperhe laajentui väriaineettomalla levitteellä, joka tuo kaikille hyvän ja maistuvan arjen – myös allergiaperheille. Bunge Finland halusi tuotteelle mahdollisimman laajan näkyvyyden ja kääntyi lanseerausviestinnässä BriiffiGroundin puoleen.
Suomen ainoa margariinitehdas Bunge Finland Oy toi syksyllä 2022 markkinoille kuluttajien kanssa yhteistyössä kehitetyn Keiju Valkea ‑levitteen, joka sai ensimmäisenä levitteenä Suomessa Allergiatunnuksen käyttöoikeuden.
Perinteinen media ja vaikuttajamarkkinointi haltuun
BriiffiGround suunnitteli ja toteutti Keiju Valkean lanseerausviestinnän. Tavoitteena oli tuoda uusi levitevaihtoehto suomalaisten tietoisuuteen ja ruokapöytiin, mutta saavuttaa viestinnän avulla myös allergiaperheet. Rakensimme lanseerausviestintää myös Keiju Valkean ainutlaatuisesta tuotekehitysprosessista kertovan tarinan ympärille.
”
BriiffiGroundin asiantuntijat auttoivat saamaan Keiju Valkealle laajaa näkyvyyttä mediassa sekä vaikuttajien kanavissa. BriiffiGround toi myös allergialasten vanhemmat arvokkaasti ääneen Keijun kanavissa ja mediassa. Monille allergioista kärsiville lapsiperheille Keiju Valkea on saamamme palautteen mukaan ainoa sopiva levite. Kaiken kaikkiaan yhteistyö heidän kanssaan oli sujuvaa ja antoisaa.
Sanna Asikainen
Markkinointipäällikkö, Bunge Finland Oy
Tätä teimme
Mediaviestintä ja PR / Verkkosivujen sisällöntuotanto / Vaikuttajamarkkinointi / Tuotelähetys / Q&A