Erottuvalla B2B-kampanjalla lisää huomiota ja liidejä
Alma Median konserniyritys Suomen Tunnistetieto on rahanpesulain ja sovelluskehityksen asiantuntijoiden muodostama yritys, joka tuottaa automatisoitua palvelua KYC- (Know Your Customer) ja AML (Anti-Money Laundering) ‑toimintojen tehokkaaseen hoitamiseen. Kyseinen DOKS®-palvelu tarjoaa modernin ratkaisun rahanpesulain velvoitteiden hoitoon, pakoteseulontaan sekä compliance-tehtävien suorittamiseen. Palvelua haluttiin lähteä markkinoimaan pysäyttävällä ja brändin mukaisella mainonnalla.
DOKS®illa on jo nyt tuhansia tyytyväisiä käyttäjiä. Palvelu soveltuu erinomaisesti kaikille rahanpesulain tarkoittamille ilmoitusvelvollisille, kuten lakiasiainpalveluiden tarjoajille, tilitoimistoille, kiinteistövälitys- sekä sijoitus- ja rahoitusalan yrityksille. Tämän lisäksi myös monet muut organisaatiot yli toimialarajojen voivat hyödyntää DOKSia. Ukrainan sodan takia pakoteseulonta- ja AML-asiat ovat nyt erityisen ajankohtaisia.
”
Olemme erittäin tyytyväisiä yhteistyöstä BriiffiGroundin kanssa. Massasta erottuva kampanja herättää varmasti huomiota.
Maria Muurinen, Avainasiakaspäällikkö
Koska osa Suomen Tunnistetiedon potentiaalisista asiakkaista hoitaa tunnistamisvelvoitteensa yhä vajavaisesti tai kohtuullisin työläin analogisin keinoin, tilasi yritys erottuvan ja luottamusta herättävän B2B-mainoskampanjan BriiffiGroundilta. Kampanjamateriaaleihin törmää talvella Kauppalehden lisäksi myös muissa Alma Median kanavissa niin digissä kuin printissäkin.
Tutustu DOKS®iin verkkosivuilla: doks.fi
Kaipaatteko pysäyttävää ja tuloksellista mainontaa? Ota yhteyttä niin rakennetaan yhdessä konsepti joka tuo tuloksia!
Tätä teimme
Markkinointiviestinnän strategia / B2B-kampanja / Digimainonta ja materiaalit
Printtimainonta