Jalostaja teki vastuullisuusajattelusta konkretiaa ja tukee nuorten ja nousevien paraurheilijoiden matkaa kohti huippua. Me olemme olleet hankkeen kumppanina alusta lähtien.
Tätä teimme
Me olemme toimineet hankkeen yhteistyökumppanina sen suunnitteluvaiheesta lähtien. Kumppanuuden tavoitteena on ollut vahvistaa entisestään mielikuvaa Jalostajasta vastuullisena toimijana, ihmisläheisenä perheyhtiönä ja arjen jalostajana.
Viestintäyhteistyö on pitänyt sisällään verkkosivujen toteutuksen ilmeestä lähtien sekä sosiaalisen median kanavien perustamisen, jatkuvan ylläpidon ja markkinoinnin. Lisäksi olemme valmentaneet urheilijoita mm. kehittämään omaa sosiaalisen median identiteettiään ja toimimaan median kanssa. Olemme hoitaneet myös hankkeen mediaviestintää, ja yhteistyö on saanut medianäkyvyyttä valtakunnallisia ja urheilumedioita myöten.
Projekti on sekä Jalostajan että suomalaisen parayleisurheilun historian mittavin sponsorointihanke.
”
Yhteistyö on ollut saumatonta ja joustavaa. Rautaiset viestinnän ammattilaiset saivat kiteytettyä hankkeemme ytimen todella onnistuneesti. #parampiarki-konsepti soveltuu erinomaisesti moniin markkinointiviestinnällisiin yhteyksiin.
Jari-Pekka Rautamaa
Jalostajan kaupallinen johtaja