Mukauta suostumuksen asetuksia

Käytämme eväseitä auttamaan sinua navigoimaan tehokkaasti ja suorittaaksemme tiettyjä toimintoja. Löydät tarkempaa tietoa kaikista evästeistä alla olevien kategorioiden alta. ”Välttämättömiksi” kategorioituja evästeitä säilytetään selaimessasi, sillä ne ovat välttämättömiä sivuston perustoimintojen käyttämiseksi.... 

Aina aktiivinen

Tarvittavat evästeet ovat ratkaisevan tärkeitä verkkosivuston perustoiminnoille, eikä verkkosivusto toimi tarkoitetulla tavalla ilman niitä. Nämä evästeet eivät tallenna henkilökohtaisia tietoja.

Ei näytettäviä evästeitä.

Toiminnalliset evästeet auttavat suorittamaan tiettyjä toimintoja, kuten verkkosivuston sisällön jakamista sosiaalisen median alustoilla, palautteiden keräämistä ja muita kolmannen osapuolen ominaisuuksia.

Ei näytettäviä evästeitä.

Analyyttisiä evästeitä käytetään ymmärtämään, miten kävijät ovat vuorovaikutuksessa verkkosivuston kanssa. Nämä evästeet auttavat tarjoamaan tietoa kävijöiden lukumäärästä, poistumisprosentista, liikenteen lähteestä jne.

Ei näytettäviä evästeitä.

Suorituskykyevästeitä käytetään verkkosivuston tärkeimpien suorituskykyindeksien ymmärtämiseen ja analysointiin, mikä auttaa tarjoamaan vierailijoille paremman käyttökokemuksen.

Ei näytettäviä evästeitä.

Mainosevästeitä käytetään tarjoamaan kävijöille räätälöityjä mainoksia sivujen perusteella, joilla he ovat käyneet aiemmin, ja analysoimaan mainoskampanjan tehokkuutta.

Ei näytettäviä evästeitä.

Caset

Kul­man Keit­tiön brän­di­kon­sep­ti

Tuh­ki­mos­ta köök­kien kunin­gat­ta­rek­si

Tari­na on tut­tu. Se ker­too brän­dis­tä, jon­ka tuot­teet ovat koh­dal­laan ja sydän pai­kal­laan. Teki­jät ovat työl­leen omis­tau­tu­nei­ta ammat­ti­lai­sia, raa­ka-aineet prii­maa ja tulos her­kul­li­sen hyvää. Mut­ta brän­di-ilme kai­pai­si ripauk­sen uusia maus­tei­ta, jot­ta tämä hyvä saa­tai­siin vies­tit­tyä asiak­kail­le. Mikä avuk­si?

Tari­nan kään­ne lepää uskal­luk­ses­sa muut­tua ja nos­taa brän­di­hän­tää ilman häpe­ää.

Tari­nam­me pää­hen­ki­lö on Kul­man Keit­tiö, joka on Turun Osuus­kau­pan koti­keit­tiö. Kul­man Keit­tiös­sä val­mis­tu­vat niin kaup­po­jen pal­ve­lu­to­rien kuin tuo­re­tis­kien­kin tuot­teet, lähi­tuot­ta­jien raa­ka-aineis­ta ja ammat­ti­lais­ten käsis­sä. Ruo­ka on koti­ku­tois­ta, eri­tyi­sen her­kul­lis­ta ja tuo­ret­ta. Asia­kas toi­voi brän­di­uu­dis­tus­ta, joka vir­kis­täi­si Kul­man Keit­tiön ansait­se­mal­leen tasol­le. Briif­fin tii­mi tutus­tui laa­jaan tuo­te­kir­joon ja teki­jöi­hin kai­ken taka­na. Sit­ten alkoi mit­ta­van Brand Boo­kin luo­mi­nen.

Yli puo­li val­ta­kun­taa

Kul­man Keit­tiön Brand Book pitää sisäl­lään uusi­tun mer­kin, brän­di­kuo­sin väri­kir­joi­neen, makuelementti­symbolit ja ohjeis­ton kaik­kiin ulos­tu­loi­hin. Kul­man Keit­tiön veto­voi­ma­te­ki­jät kir­kas­tet­tiin nekin esiin ja nii­den poh­jal­ta luo­tiin slo­gan ja tone of voice.

– Paras­ta on ollut yhte­näi­sen, myy­vän, ammat­ti­mai­sen ja uskot­ta­van brän­din saa­mi­nen kaik­kiin tuot­tei­siin ja esil­le­pa­noi­hin. Myyn­nis­sä se on näky­nyt kar­keas­ti noin 20 % mene­kin nousu­na. Tun­net­tuus on paran­tu­nut ja tuot­teet ovat esil­lä jokai­ses­sa kau­pas­sa eli  nii­den saan­ti on paran­tu­nut yli 50 %, Kul­man Keit­tiön keit­tiö­mes­ta­ri Jou­ni Vaa­ra­la lis­taa.

Vaik­ka Kul­man Keit­tiön tuot­tei­ta on val­ta­va mää­rä, säi­lyi yhte­näi­syys kaut­ta lin­jan.

– Uusit­tu brän­di toi­mi jo heti ensim­mäi­sis­tä pens­se­lin­ve­dois­ta alkaen. Täs­sä yhdis­tyi­vät kaik­ki hyvät ele­men­tit: innos­tu­nut asia­kas, hyvä yhteis­hen­ki ja oma into­hi­mo alaan, sil­lä olen­han itse­kin herk­kusuu. Kul­man Keit­tiös­tä ‑brän­di­uu­dis­tus luo­tiin sydä­mel­lä, Briif­fin Art Direc­tor Tee­mu Line­ri ker­too.

Briif­fi pereh­tyi Kul­man Keit­ti­öön ammat­ti­tai­dol­la ja tun­teel­la. Brän­dis­tä tuli mei­dän näköi­nen.
— Jaa­na Eves­ti, asiak­kuus- ja vies­tin­tä­pääl­lik­kö, Turun Osuus­kaup­pa

Tätä teim­me

Brän­di­uu­dis­tus / Pak­kaus­de­sign ja toteu­tuk­set usei­siin eri for­maat­tei­hin / Mark­ki­noin­ti­suun­ni­tel­ma / Myy­mä­lä­nä­ky­vyys

Lisää töitämme

Caset

Euro­mas­ter-ket­jun mai­nos­toi­mis­to­kump­pa­nuus

Lue lisää
Viestintä

Jum­bo-Fla­min­gon uudis­tuk­sen han­ke­vies­tin­tä

Lue lisää
Brändi

Meyer Turun vies­tin­tä- ja mai­nos­toi­mis­to­kump­pa­nuus

Lue lisää

Jonne Saivosalmi

Toimitusjohtaja, osakas
040 569 3333 jonne@briiffiground.fi

Lähetä meille viesti

Tähdellä * merkityt kentät ovat pakollisia

Tilaa uutiskirjeemme