Mukauta suostumuksen asetuksia

Käytämme eväseitä auttamaan sinua navigoimaan tehokkaasti ja suorittaaksemme tiettyjä toimintoja. Löydät tarkempaa tietoa kaikista evästeistä alla olevien kategorioiden alta. ”Välttämättömiksi” kategorioituja evästeitä säilytetään selaimessasi, sillä ne ovat välttämättömiä sivuston perustoimintojen käyttämiseksi.... 

Aina aktiivinen

Tarvittavat evästeet ovat ratkaisevan tärkeitä verkkosivuston perustoiminnoille, eikä verkkosivusto toimi tarkoitetulla tavalla ilman niitä. Nämä evästeet eivät tallenna henkilökohtaisia tietoja.

Ei näytettäviä evästeitä.

Toiminnalliset evästeet auttavat suorittamaan tiettyjä toimintoja, kuten verkkosivuston sisällön jakamista sosiaalisen median alustoilla, palautteiden keräämistä ja muita kolmannen osapuolen ominaisuuksia.

Ei näytettäviä evästeitä.

Analyyttisiä evästeitä käytetään ymmärtämään, miten kävijät ovat vuorovaikutuksessa verkkosivuston kanssa. Nämä evästeet auttavat tarjoamaan tietoa kävijöiden lukumäärästä, poistumisprosentista, liikenteen lähteestä jne.

Ei näytettäviä evästeitä.

Suorituskykyevästeitä käytetään verkkosivuston tärkeimpien suorituskykyindeksien ymmärtämiseen ja analysointiin, mikä auttaa tarjoamaan vierailijoille paremman käyttökokemuksen.

Ei näytettäviä evästeitä.

Mainosevästeitä käytetään tarjoamaan kävijöille räätälöityjä mainoksia sivujen perusteella, joilla he ovat käyneet aiemmin, ja analysoimaan mainoskampanjan tehokkuutta.

Ei näytettäviä evästeitä.

Caset

Turun Kir­ja­mes­su­jen brän­di­kon­sep­ti

Briif­fiGround kään­si uuden sivun Turun Kir­ja­mes­su­jen tari­nas­sa

Turun Kir­ja­mes­sut on Suo­men van­hin kir­jal­li­suu­den mes­su­ta­pah­tu­ma, joka kerää vuo­sit­tain yhteen noin 900 esiin­ty­jää ja sato­ja näyt­teil­lea­set­ta­jia. Briif­fiGround kynäi­li tapah­tu­mal­le uuden ilmeen, joka vas­taa parem­min mes­su­jen vies­tin­nän haas­tei­siin.

Kun­ni­aa ilme­uu­dis­tuk­sel­le

Uudis­tuk­sen tavoit­tee­na oli rai­kas­taa Turun Kir­ja­mes­su­jen visu­aa­lis­ta ilmet­tä. Uuden logon lisäk­si halut­tiin paran­taa tapah­tu­man näky­vyyt­tä koko­nais­val­tai­sem­min. Tavoit­tee­na oli eri käyt­töyh­teyk­siin sovel­let­ta­vis­sa ole­va, erot­tu­va ja tun­nis­tet­ta­va ilme, johon pys­ty­tään luon­te­vas­ti liit­tä­mään myös mes­su­jen vuo­sit­tain vaih­tu­via poik­ki­tai­teel­li­sia tee­mo­ja. Esi­mer­kik­si vuon­na 2019 tee­ma­na oli teat­te­ri ja vuon­na 2020 se oli musiik­ki. Uusi ilme näkyi mm. Turun Kir­ja­mes­su­jen mai­non­nas­sa, tapah­tu­man mark­ki­noin­ti­ma­te­ri­aa­leis­sa sekä tie­tys­ti net­ti­si­vus­tol­la.

Turun Kir­ja­mes­su­jen uudis­tus sai kun­nia­mai­nin­nan Vuo­den Mai­nos 2019 ‑kil­pai­lun Design-kate­go­rias­sa.

Turun Kir­ja­mes­su­jen tee­moit­te­lun muu­tos koh­ti poik­ki­tai­teel­li­suut­ta oli kes­kei­nen kim­mo­ke logon ja ilmeen uudis­ta­mi­seen. Syk­syn pää­tee­ma teat­te­ri ja vuo­den 2020 musiik­ki pää­si­vät uudis­tuk­sen myö­tä parem­min esil­le.
— Tii­na Heis­ka­ri, pro­jek­ti­joh­ta­ja

Tätä teim­me

Logo ja visu­aa­li­sen iden­ti­tee­tin uudis­tus / Brän­dioh­jeis­tus / Mark­ki­noin­ti­vies­tin­nän kon­sep­ti ja mate­ri­aa­lit

Lisää töitämme

Caset

Euro­mas­ter-ket­jun mai­nos­toi­mis­to­kump­pa­nuus

Lue lisää
Viestintä

Jum­bo-Fla­min­gon uudis­tuk­sen han­ke­vies­tin­tä

Lue lisää
Brändi

Meyer Turun vies­tin­tä- ja mai­nos­toi­mis­to­kump­pa­nuus

Lue lisää

Jonne Saivosalmi

Toimitusjohtaja, osakas
040 569 3333 jonne@briiffiground.fi

Lähetä meille viesti

Tähdellä * merkityt kentät ovat pakollisia

Tilaa uutiskirjeemme