Caset

Euro­mas­ter-ket­jun mai­nos­toi­mis­to­kump­pa­nuus

Luot­to­pa­kin kans­sa arki rul­laa kevyem­min

Euro­mas­ter on Euroo­pan suu­rin ren­gas­lii­ke­ket­ju, joka kuu­luu rans­ka­lai­seen Mic­he­lin-kon­ser­niin. Suo­ma­lai­sia autoi­li­joi­ta ja yri­tyk­siä Euro­mas­ter pal­ve­lee ren­gas- ja auto­huol­to­asiois­sa yli 80 pal­ve­lu­pis­teen voi­min. Briif­fiGround toi­mii ket­jun koko­nais­val­tai­se­na mai­nos­toi­mis­to­kump­pa­ni­na niin päi­vit­täi­sis­sä ope­raa­tiois­sa kuin suu­rem­mis­sa kam­pan­ja­läh­döis­sä.

Briif­fiGroun­din syvä autoa­lan lii­ke­toi­min­ta- ja koh­de­ryh­mäym­mär­rys tukee Euro­mas­te­rin tavoit­tei­den saa­vut­ta­mis­ta monel­la eri tasol­la. Vah­vis­tam­me myön­tei­siä mie­li­ku­via Euro­mas­te­ris­ta pitä­mäl­lä huol­ta lin­jan­mu­kai­ses­ta ja raik­kaas­ta brän­di-ilmees­tä. Tii­viis­sä yhteis­työs­sä ket­jun oman mark­ki­noin­tio­sas­ton kans­sa vai­ku­tam­me aktii­vi­ses­ti myyn­nin kehi­tyk­seen suun­nit­te­le­mal­la ja tuot­ta­mal­la mai­nos­ma­te­ri­aa­le­ja ren­gas­kau­pan tär­keim­piin seson­kei­hin. Ylei­sim­piä yhteis­työn muo­to­ja ovat olleet verk­ko- ja some­mai­non­ta, suo­ra­pos­ti­tuk­set, myyn­ti­pis­te­ma­te­ri­aa­lit sekä print­ti- ja radio­mai­non­ta.

Euro­mas­te­rin huol­to­pal­ve­lui­den mark­ki­noin­tiin Briif­fiGround kehit­ti Auto­huol­lon luot­to­pak­ki ‑kon­sep­tin. Hyväk­si havai­tul­la mark­ki­noin­ti­vies­tin­nän lin­jal­la on vas­tat­tu tehok­kaas­ti Euro­mas­te­rin auto­huol­to­pal­ve­lui­den tun­net­tuu­den kas­vat­ta­mi­seen. Täs­tä mat­ka jat­kuu koh­ti uusien tavoit­tei­den saa­vut­ta­mis­ta. Tun­ne­tus­ti arki rul­laa kevyem­min, kun rin­nal­la on kump­pa­ni, johon voi luot­taa.

Heti yhteis­työm­me aluk­si Briif­fiGround ideoi meil­le auto­huol­to­pal­ve­lui­den mark­ki­noin­tiin uuden Luot­to­pak­ki-kon­sep­tin, jon­ka myö­tä visu­aa­li­nen ilmeem­me rai­kas­tui ja tuli entis­tä tun­nis­tet­ta­vam­mak­si, mikä oli tavoit­teem­me­kin. Olem­me myös otta­mas­sa onnis­tu­nut­ta kon­sep­tia käyt­töön ren­kai­den ja ren­gas­pal­ve­lui­den puo­lel­le.

Lee­na Nyk­ter, mark­ki­noin­ti­pääl­lik­kö, Euro­mas­ter

Toteu­tim­me moni­ka­na­vai­sen kam­pan­jan, jos­sa yhdis­tim­me digi­taa­li­set kana­vat ja sosi­aa­li­sen median tehok­kaa­seen radio­mai­non­taan. Radiol­la var­mis­tim­me, että kam­pan­jan vies­ti tavoit­ti laa­jan ja moni­puo­li­sen ylei­sön.

Yhteis­työ Briif­fiGroun­din kans­sa on suju­nut ket­te­räs­ti pait­si val­ta­kun­nal­li­sis­sa kam­pan­jois­sa myös pie­ni­muo­toi­sem­mis­sa pai­kal­li­sis­sa mark­ki­noin­ti­pro­jek­teis­sa. Uskom­me vah­vas­ti, että yhdes­sä Briif­fiGroun­din kans­sa voim­me kehit­tää mark­ki­noin­tiam­me yhä toi­mi­vam­mak­si ja vai­kut­taa sitä kaut­ta myyn­nin kehi­tyk­seen.

Lee­na Nyk­ter, mark­ki­noin­ti­pääl­lik­kö, Euro­mas­ter

Etsit­kö luo­tet­ta­vaa vies­tin­nän kump­pa­nia ja luo­vaa toi­mis­toa? Älä epä­röi ottaa yhteyt­tä, saat meil­tä aina mak­sut­to­man kar­toi­tuk­sen ja kus­tan­nusar­vion!

Tätä teim­me

Mai­non­nan kon­sep­ti / Mate­ri­aa­lit digi- ja some­mai­non­taan videois­ta ban­ne­rei­hin / Myyn­ti­pis­te­ma­te­ri­aa­lit / Print­ti­mai­non­ta / Suo­ra­pos­ti­tuk­set / Radio­mai­non­ta

Lisää töitämme

Viestintä

Jum­bo-Fla­min­gon uudis­tuk­sen han­ke­vies­tin­tä

Lue lisää
Brändi

Meyer Turun vies­tin­tä- ja mai­nos­toi­mis­to­kump­pa­nuus

Lue lisää
Caset

DOKS®in kam­pan­ja­kon­sep­ti

Lue lisää

Jonne Saivosalmi

Toimitusjohtaja, osakas
040 569 3333 jonne@briiffiground.fi

Lähetä meille viesti

Tilaa uutiskirjeemme