Rehti ruoka hännän heilautuksessa!
Jalostaja yhdisti voimansa ikonisen Muumi-brändin kanssa. Markkinoille tuotiin lasten makuun jalostetut Muumi-ateriat. Briiffi pääsi todistamaan kahden vahvan brändin liittoa lähietäisyydeltä, kun toimisto sai tehtäväkseen suunnitella valmisruokien lanseerauksen. Tuoteperheen raikas slogan: Rehti ruoka hännän heilautuksessa! sekä kampanjavideot ovat Briiffin käsialaa alusta loppuun.
Kolmen filmin sarja toteutettiin Cocoa Mediaproductions Oy:n kanssa. Keitot, pastat ja kolmioleivät saivat kukin oman, leikkisän filminsä.
– Muumi-tuoteperhe tuo hienon lisän Jalostaja-brändiin. Muumi-ateriat ovat laadukasta arkiruokaa perheiden yhteisiin ruokahetkiin. Briiffin luovat ratkaisut sopivat tähän konseptiin ja Muumi-tuotteisiin sekä tukevat vahvasti Arjen jalostaja ‑lupaustamme, Jalostajan Commercial Director J‑P Rautamaa kertoo.
![](https://briiffiground.fi/wp-content/uploads/2023/06/jalostaja_lausahdus-1024x666.jpg)
![](https://briiffiground.fi/wp-content/uploads/2023/06/jalostaja_tuotteet.gif)
![](https://briiffiground.fi/wp-content/uploads/2023/06/jalostaja_still-1024x666.jpg)
![](https://briiffiground.fi/wp-content/uploads/2023/06/jalostaja_ratikka-1024x666.jpg)
”
Briiffin luovat ratkaisut sopivat Muumi-tuotteisiin ja tukevat Arjen jalostaja ‑lupaustamme.
— J‑P Rautamaa, Commercial Director, Jalostaja
Katso kampanjavideot
Tätä teimme
Viestin kiteytys / Markkinointiviestinnän konsepti / Videomainokset tv- ja digi / digitaalinen ulkomainonta