Matkamessujen uusi ilme BriiffiGroundista
Matkamessut on Pohjois-Euroopan suurin matkailualan tapahtuma. Helsingin Messukeskus kilpailutti markkinointiviestintätoimistoja luodakseen uuden mainoskonseptin yhdelle rakastetuimmista brändeistään. Ja niinhän siinä kävi, että Matkamessut järjestettiin tammikuussa 2023 uudella erottuvalla ilmeellä, joka perustui BriiffiGroundin tiimin ehdotukseen.
Messukeskus halusi astua post-korona matkailumaailmaan kansainvälisesti uskottavalla ilmeellä, joka olisi moderni ja tyylikäs sekä ennen kaikkea yhtenäinen monikanavaisessa mainonnan maailmassa. BriiffiGroundin ehdotus perustui kiehtovaan universaaliin tunteeseen: lähdön jännittävään tunnelmaan. Mainosten raikas mutta arvokas sinisen sävy ja erilaiset matkalaukut herättivät huomiota sekä kasvattivat muistijälkeä eri medioissa.
Taas mennään!
Elämäsi matka alkaa messuilta ‑otsikointi houkutteli yleisöä hakemaan messujen asiantuntijoilta ideoita ja tietoa seuraavan reissunsa rikastuttamiseksi. Vuoden 2023 Matkamessut onnistuivat mainiosti. Pohjois-Euroopan suurimpaan alan tapahtumaan kokoontui yhteen 850 yritystä 70 eri maasta ja 53 300 kävijää. Tutustu tapahtumaan Matkamessujen sivuilla.
Katso 10 sekunnin esimerkki videopohjaisesta mainonnasta!
Tätä teimme
Mainonnan uusi konsepti / Televisio- ja videomainos / Materiaalit digi‑, ulko- ja printtimainontaa varten