Oilonin tuotteilla edistetään energiasiirtymää
Matalapäästöisen poltinteknologian lisäksi Oilonin valikoimiin kuuluu edistyksellistä lämpöpumpputeknologiaa. Järeiden lämpöpumppujen ansiosta esimerkiksi voimalaitoksissa ja tuotantolaitoksissa voidaan hyödyntää hukkalämmön kaltaisia energialähteitä ja omalta osaltaan ehkäistä maapallon lämpenemistä sekä ilmastonmuutosta.
Nopeasti muuttuneen tarjontansa takia Oilon halusi uudistaa brändistrategiansa. BriiffiGround uudisti yhteistyössä Oilonin oman viestintäosaston kanssa koko yritysbrändin alkaen ydinviesteistä ja ulottuen visuaalisuuteen. Esimerkiksi ikonisen Oilon-logon punainen liekki vaihtui vihreään lehteen. Brändiuudistus dokumentoitiin Oilon brandbookiin, mikä jatkossa ohjaa ja yhdenmukaistaa yrityksen viestintää.
Koska Oilon toimii ja markkinoi tuotteitaan vähintään neljällä mantereella, yritys halusi lähteä edistämään mainettaan ja myyntiään kansainvälisellä digimarkkinoinnilla. BriiffiGround suunnitteli Oilonin ensimmäisen digimarkkinoinnin strategian. Myös operatiivinen digimarkkinointi aloitettiin Suomessa, Ruotsissa, Tanskassa, Keski-Euroopassa ja Yhdysvalloissa. Vuoden 2022 aikana Oilon Groupin liikevaihto kasvoi lähes viidenneksellä.
Tutustu Oiloniin verkkosivuilla: oilon.fi
Tätä teimme
Brändistrategia / brändiuudistus / slogan / brandikäsikirja / hissipuhe / visuaalinen ilme / digimarkkinointi / digimarkkinoinnin strategia