It-alan konsulttiyritys Sininen Polku halusi kehittää viestintäänsä ja uudistaa brändinsä. Sinisen Polun uusi ilme ja sisältöjen äänensävy näkyvät nyt yrityksen kaikessa markkinointiviestinnässä.
Sininen Polku on muutosjohtamisen asiantuntija, joka keskittyy tuottavuuden parantamiseen erityisesti digitalisaatiota hyödyntämällä. Sininen Polku halusi toteuttaa brändiuudistuksen, jotta yrityksen viestintä ja ilme kuvastaisivat paremmin heidän rooliaan muutoksen edistäjänä.
Me loimme Siniselle Polulle heidän tavoitteitaan edistävän brändi- ja viestintästrategian. Uudenlaisella viestinnällä on pyritty erottumaan alan muista toimijoista ja vahvistamaan mielikuvaa Sinisestä Polusta kokonaisvaltaisena kumppanina. Lisäksi meidän käden kautta syntyivät muun muassa uusi logo, ilme, slogan, hissipuhe ja verkkosivut.
Yhteistyö on jatkunut kumppanuutena viestinnän sparrauksen, valmennusten ja sisällöntuotannon muodossa.
”
Yhteistyö auttoi meitä uudistamaan niin viestintämme kuin ilmeemme vastaamaan sitä, mitä todella olemme. Olemme saaneet viestintäämme juuri oikeaa suunnitelmallisuutta ja aktiivisuutta.
Tiina Laiho
toimitusjohtaja, Sininen Polku Oy
Tätä teimme
Brändi- ja viestintästrategia / Visuaalinen ilme / Verkkosivut / Sisällöntuotanto / Somesuunnitelma