Monipuolista markkinointiviestinnän tukea Kamppi Helsingille
Kamppi Helsinki on luonnollinen kohtaamispaikka Helsingin ytimessä. Kauppakeskuksessa on yli 150 liikettä, palvelua, ravintolaa ja kahvilaa. Kamppi Helsinki on säilyttänyt asemansa Helsingin keskustan vilkkaimpana kauppakeskuksena. Vuonna 2021 kävijöitä oli yli 16,9 miljoonaa.
Kamppi Helsinki halusi saada lisäkäsiä markkinointiviestinnän tekemiseen ja valitsi kumppanikseen BriiffiGroundin. Yhteistyö ulottuu monipuoliseen tekemiseen: mainonnan konseptisuunnitteluun, brändivalokuviin ja ‑videoihin, digimateriaaleihin ja uuden asiakaslehden suunnitteluun ja toteutukseen.
Kamppi Magazine inspiroi ja houkuttelee ostoksille
Alkusyksystä 2021 julkaistiin ensimmäinen Kamppi Magazine, jota jaettiin kauppakeskuksessa ja lähetettiin lisäksi postitse 80 000 pääkaupunkiseudulla sijaitsevaan kotiin. Paljon kehuja kerännyt lehti sai jatkoa, ja sitä on tuotettu jo useampi numero. Jokainen lehti tarjoaa lukijoilleen kiinnostavaa ja visuaalisesti näyttävää sisältöä – ajankohtaiset tarjoukset ja inspiroivat jutut houkuttelevat ostoksille. Lehden aihepiireihin kuuluvat mm. ruoka, muoti, sisustus, lifestyle, kaupunki-ilmiöt ja ihmiset. BriiffiGroundin tiimi vastaa lehden suunnittelusta, visuaalisesta ilmeestä ja sisällön tuotannosta.
”
BriiffiGround on osoittanut hienoa venymistä kauppakeskuksen markkinointiviestinnän erilaisiin tarpeisiin. Yhteistyö on ollut tehokasta, jota kumppanuudessa arvostan korkealle. BriiffiGroundin tiimissä on vahvaa osaamista ja idearikkautta.
Marianna Viirre, markkinointipäällikkö, Kamppi Helsinki
Tätä teimme
Mainonnan konseptisuunnittelu / Brändivalokuvat ja ‑videot / Digimateriaalit / Asiakaslehden suunnittelu ja toteutus