Mieletön museo Malskilla
Lahden uusi visuaalisten taiteiden museo Malva halusi kiteyttää brändinsä, löytää oman äänensä ja määritellä viestintänsä suuntaviivat. Me otimme rohkeasti tehtävän vastaan ja ryhdyimme lahtelaisen mielenmaiseman tulkiksi.
Malva on uudenlainen, elämyksellinen taidemuseo, joka haluaa tarjota kokemuksia taiteen parissa uudella tavalla sekä uusille yleisöille – Malva tarjoaa elämyksiä niin taiteen suurkuluttajille kuin ensikertaa museossa vierailevillekin. Me autoimme Malvaa tämän olemuksensa kiteyttämisessä sekä kertomisessa maailmalle.
Yhteisten työpajojen tuloksena syntyivät Malvan brändin päälinjat. Brändimielikuvaa tukemaan laadittiin viestintäsuunnitelma, jossa määriteltiin Malvan viestinnän ydinviestit, äänensävy sekä toimenpiteet. Lopputulos oli juuri Malvan näköinen: asiantunteva mutta helposti lähestyttävä, jossa näkyy lahtelainen rosoisuus sekä uskallus tehdä asiat omalla tavalla.
Me olemme tukeneet Malvaa matkan varrella myös mediayhteistyössä sekä muissa viestinnän toimenpiteissä. Malvan taide-elämyksistä päästään nauttimaan 29.4.22, mutta sitä ennen tarjontaan voi tutustua museon verkkosivulla.
”
Timanttiset asiantuntijat auttoivat Malvaa löytämään ja kiteyttämään identiteettinsä. Mielestäni yhteistyö oli sekä hauskaa että helppoa. Teistä oli myös korvaamaton apu viestintäkiireiden keskellä – suuri kiitos siitä!
Maija Wilska,
viestinnän asiantuntija
Tätä teimme
Brändityö / Viestintäsuunnitelma / Mediaviestintä