Äärimmilleen ladattu kampanja Porschelle
Ikonisen urheiluautobrändin Porschen ensimmäinen sähköautomallisto on ollut myyntimenestys kaikkialla maailmassa. Nyt Porsche Taycan ‑mallisto haluttiin tarjota suomalaisten ulottuville myös yksityisleasingin kautta. Erityisen houkuttelevan kampanjasta teki se, että sopimukseen sisältyi ilmainen K‑Lataus jopa 48 kuukauden (40 000 km) ajalle. Siis sähköt kaupan päälle!
BriiffiGround suunnitteli alkuvuodesta 2023 Taycanin kampanjamateriaalit, joihin sisältyi digi- ja printtimainontaa sekä myyntipistemateriaaleja Porsche Centereihin. Käytetyimmät mediat olivat Kauppalehti ja Helsingin Sanomat. Medioista ohjattiin Taycan-ländärille Porschen sivuille.
Tätä teimme
Konsepti yksityisleasing-kampanjaan / Digi- ja printtimateriaalit mainontaan / POS-materiaalit