Brändi

Turun Kirjamessut

BriiffiGround käänsi uuden sivun Turun Kirjamessujen tarinassa

Turun Kirjamessut on Suomen vanhin kirjallisuuden messutapahtuma, joka kerää vuosittain yhteen noin 900 esiintyjää ja satoja näytteilleasettajia. BriiffiGround kynäili tapahtumalle uuden ilmeen, joka vastaa paremmin messujen viestinnän haasteisiin.

Kunniaa ilmeuudistukselle

Uudistuksen tavoitteena oli raikastaa Turun Kirjamessujen visuaalista ilmettä. Uuden logon lisäksi haluttiin parantaa tapahtuman näkyvyyttä kokonaisvaltaisemmin. Tavoitteena oli eri käyttöyhteyksiin sovellettavissa oleva, erottuva ja tunnistettava ilme, johon pystytään luontevasti liittämään myös messujen vuosittain vaihtuvia poikkitaiteellisia teemoja. Esimerkiksi vuonna 2019 teemana oli teatteri ja vuonna 2020 se oli musiikki. Uusi ilme näkyi mm. Turun Kirjamessujen printtimainonnassa, tapahtuman markkinointimateriaaleissa sekä tietysti nettisivustolla.

Turun Kirjamessujen uudistus sai kunniamaininnan Vuoden Mainos 2019 -kilpailun Design-kategoriassa.

Turun Kirjamessujen teemoittelun muutos kohti poikkitaiteellisuutta oli keskeinen kimmoke logon ja ilmeen uudistamiseen. Syksyn pääteema teatteri ja vuoden 2020 musiikki pääsivät uudistuksen myötä paremmin esille.
— Tiina Heiskari, projektijohtaja

Mitä teimme

Tapahtumailmeen uudistus 

Lisää töitämme

Caset

Viestinnällä potkua Keiju Valkean lanseeraukseen

Lue lisää
Brändi

Helsingin mylly

Lue lisää
Caset

Apobase

Lue lisää

Jonne Saivosalmi

Toimitusjohtaja, osakas
Brändi ja markkinointi
040 569 3333 jonne@briiffiground.fi

Päivi Saarinen

Strategiajohtaja, osakas
Brändi, viestintä ja vastuullisuus
040 196 2350 paivi@briiffiground.fi
Form 439174111 to be rendered here.

Tilaa uutiskirjeemme

Form 439174111 to be rendered here.