Brändi

Sininen polku

It-alan konsulttiyritys Sininen Polku halusi kehittää viestintäänsä ja uudistaa brändinsä. Sinisen Polun uusi ilme ja sisältöjen äänensävy näkyvät nyt yrityksen kaikessa markkinointiviestinnässä.

Sininen Polku on muutosjohtamisen asiantuntija, joka keskittyy tuottavuuden parantamiseen erityisesti digitalisaatiota hyödyntämällä. Sininen Polku halusi toteuttaa brändiuudistuksen, jotta yrityksen viestintä ja ilme kuvastaisivat paremmin heidän rooliaan muutoksen edistäjänä.

Me loimme Siniselle Polulle heidän tavoitteitaan edistävän brändi- ja viestintästrategian. Uudenlaisella viestinnällä on pyritty erottumaan alan muista toimijoista ja vahvistamaan mielikuvaa Sinisestä Polusta kokonaisvaltaisena kumppanina. Lisäksi meidän käden kautta syntyivät muun muassa uusi logo, ilme, slogan, hissipuhe ja verkkosivut.

Yhteistyö on jatkunut kumppanuutena viestinnän sparrauksen, valmennusten ja sisällöntuotannon muodossa.

Yhteistyö auttoi meitä uudistamaan niin viestintämme kuin ilmeemme vastaamaan sitä, mitä todella olemme. Olemme saaneet viestintäämme juuri oikeaa suunnitelmallisuutta ja aktiivisuutta.

Tiina Laiho
toimitusjohtaja, Sininen Polku Oy

Tätä teimme

Brändi- ja viestintästrategia / Visuaalinen ilme / Verkkosivut / Sisällöntuotanto / Somesuunnitelma

Lisää töitämme

Caset

Viestinnällä potkua Keiju Valkean lanseeraukseen

Lue lisää
Brändi

Helsingin mylly

Lue lisää
Caset

Apobase

Lue lisää

Jonne Saivosalmi

Toimitusjohtaja, osakas
Brändi ja markkinointi
040 569 3333 jonne@briiffiground.fi

Päivi Saarinen

Strategiajohtaja, osakas
Brändi, viestintä ja vastuullisuus
040 196 2350 paivi@briiffiground.fi
Form 439174111 to be rendered here.

Tilaa uutiskirjeemme

Form 439174111 to be rendered here.