Vihreä nuoli vie kohti tulevaisuutta
Valmet on maailman johtava prosessiteknologian, automaatioratkaisujen ja palvelujen toimittaja ja kehittäjä sellu‑, paperi- ja energiateollisuudelle. Pörssilistatun yrityksen yritystunnus viestii asiakassuuntautuneesta yrityksestä, jonka toiminta rakentaa tulevaisuutta ja edistää kestävää kehitystä. Briiffi voitti ehdotuksellaan ilmeestä järjestetyn kilpailutuksen. Nuolielementti ja yrityksen muu ilme saivat lopullisen muotonsa yhteistyössä Briiffin kanssa.
Valmetin konserniviestintää ja markkinointia johtava Anu Salonsaari-Posti ja hänen tiimissään brändistä vastaava Leena Marttinen antavat yhteistyöstä Briiffin kanssa positiivista palautetta.
“Visuaalinen ilme kuvastaa konkreettisesti uudistumista ja eteenpäin menemistä”, arvioi Salonsaari-Posti. “Vihreä nuoli kuvastaa sitä, että viemme asiakkaan liiketoimintaa eteenpäin ja että toisaalta olemme hyvin tulevaisuuteen orientoitunut yhtiö.”
“Briiffin kanssa työskennellessä on ollut erittäin positiivista se, että vaihtoehtoja tulee useita ja ne on tehty eri näkökulmista”, kiittelee Salonsaari-Posti. “Tärkeää on ollut yhteistyön alusta lähtien myös asiakkaan kuunteleminen, samalla kun Briiffin puolelta on tuotu vahvasti esiin oma osaaminen.”
Leena Marttinen muistuttaa, että projektissa on edetty poikkeuksellisen ripeällä tahdilla. “Briiffin joustavuus ja nopeat reaktiot saavat kiitettävän arvosanan”, toteaa Marttinen. “Ja lisäksi täytyy sanoa, että yhdessä tekeminen on ollut todella kivaa!”
Yhteisellä matkalla
Yhteistyö Valmetin kanssa on jatkunut myös ilmeen suunnittelun jälkeen. Olemme muun muassa konseptoineet palveluliiketoiminnan markkinointiviestintää, rakentaneet yrityksen arvojen ympärille visuaalista tarinaa ja suunnitelleet Valmet Customer Portal ‑palvelun lanseerauksen asiakkaille, palvelun avulla työ Valmetin kanssa sujuu kuin tanssi. Katso Customer Portalin lanseerausvideo alta!